Goście

wtorek, 16 kwietnia 2019

Notre Dame

Wczoraj wieczorem z wielkim smutkiem oglądałam doniesienia z Paryża. Podczas każdego z moich sześciu wizyt w tym mieście odwiedzałam katedrę Notre Dame, chociaż w środku byłam pewnie tylko dwa razy - później już nie chciało mi się stać w kolejce bo "może przy następnej okazji".
A dziś rano z przerażeniem czytałam publiczne komentarze gwiazd naszej sceny politycznej i publicystycznej na temat znaków, symboli upadku chrześcijaństwa, płonącej Europy, końca cywilizacji, burzenia kościołów i budowania meczetów i braku uczciwego śledztwa co do przyczyn pożaru.
I myślę sobie, że katedrę może uda się odbudować, podobno zebrano już na ten cel 600 milionów euro, ale jak komuś obsesja wypaliła mózg, to chyba już nie ma nadziei.
#throwback #NotreDame

No photo description available.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz