Goście

poniedziałek, 15 kwietnia 2019

Ślub 2.0: Cake Tasting

Do Ślubu 2.0 zostały dwa miesiące, więc ostatni weekend spędziliśmy raczej pracowicie. Jesteśmy z Szalonym Naukowcem dobrym zespołem i dobrze się uzupełniamy więc wszystko posuwa się do przodu całkiem sprawnie.
Jak może niektórzy już się zorientowali, nie jestem jedną z tych dziewczyn, które ekscytują się organizacją wesela. Nie zaplanowałam motywu przewodniego, nie zapisałam się na kurs tańca, nie mam wysadzanej kryształkami biżuterii pasującej do butów a dwa miesiące przed dniem zero na pytanie 'jaką będziesz miała sukienkę' odpowiadam 'jeszcze nie wiem'. Swoją drogą to pytanie pada w ostatnich miesiącach niezwykle często.

Jest jednak kilka rzeczy, które mnie kręcą. Na przykład słodycze.

No i w związku z tym, śpieszę powiadomić wszystkich, którzy tez się nad tym zastanawiali: idea cake tastingu nie jest tylko wytworem Hollywood lub też wyłącznie amerykańskim zwyczajem odwzorowanym w komediach romantycznych. Degustacja tortów weselnych funkcjonuje również nad Wisłą. I właśnie w taki słodki sposób z Szalonym Naukowcem spędziliśmy wczorajsze popołudnie.
A poniżej mały sneak peak





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz